fot. mat. pras.
W dniach 3-5 września 2024 roku marka LIPTON Teas and Infusions uczestniczyła w XXXIII Forum Ekonomicznym w Karpaczu – jednym z kluczowych wydarzeń gospodarczych w Europie Środkowo-Wschodniej. Łukasz Chalaczkiewicz, General Manager EE w LIPTON Teas and Infusions, podzielił się wizją skutecznego przewodnictwa w biznesie oraz podkreślił, jak ważną rolę odgrywa autentyczność w osiąganiu sukcesu.
Autentyczność jako Klucz do Sukcesu Biznesowego
Podczas panelu dyskusyjnego „Budując ekonomiczną przyszłość: infrastruktura, innowacje, rozwój”, Łukasz Chalaczkiewicz podkreślił, że Pokolenie Z ma coraz większy wpływ na rynek dóbr konsumpcyjnych. Do 2030 roku liczba przedstawicieli tego pokolenia wzrośnie do 2 miliardów, co będzie stanowić jedną czwartą populacji świata. Chalaczkiewicz zauważył, że są to konsumenci, którzy są bardziej świadomi zdrowia i środowiska oraz oczekują od firm natychmiastowych działań w tych obszarach.
„Wysoka pozycja rynkowa i nowe technologie nie wystarczą, aby osiągnąć sukces biznesowy. Kluczem jest nowatorskie podejście do budowania zespołów oraz stawianie człowieka w centrum działalności – tłumaczył Chalaczkiewicz. – Dziś, w erze rosnącej roli technologii i sztucznej inteligencji, firmy muszą prowadzić świadomy biznes, który odpowiada na oczekiwania młodszych pokoleń wchodzących na rynek pracy i rynek konsumencki.”
LIPTON: Lider Zrównoważonej Produkcji i Transformacji
LIPTON Teas and Infusions, największy na świecie producent herbaty, działa w ponad 100 krajach i odgrywa wiodącą rolę w dziedzinie zrównoważonej produkcji. Firma stale dąży do minimalizacji swojego wpływu na środowisko oraz poszanowania lokalnych społeczności. W Polsce marka rozwija globalne centrum zarządzania łańcuchem logistycznym, a w Katowicach znajduje się jedna z największych fabryk LIPTON na świecie. Zespół w katowickim HUB-ie zajmuje się cyfryzacją łańcucha dostaw oraz relacjami z klientami na całym świecie, a jego standardy wyznaczają kierunki rozwoju dla całej branży herbacianej.
Innowacyjne Technologie i Transformacja w Biznesie
Łukasz Chalaczkiewicz zwrócił również uwagę na transformację, jaką przechodzą firmy na całym świecie w kontekście dbania o środowisko, lokalne społeczności oraz zrównoważoną produkcję. „Duży biznes może pełnić rolę strażnika humanizmu, gdy przyczynia się do rozwoju zrównoważonego podejścia w każdej dziedzinie działalności” – dodał Chalaczkiewicz.
Źródło informacji: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich